I can't say how I feel

Assalammualaikum :)

Sekarang pukul 4 pagi and aku still takbole tido. Great kan ? Besok result PMR keluar dah. Ehh bukan besok. Jap gi haa. Pukul 10 satgi. Aku tau , kalau aku tido sekarang , satgi mesti aku tak bangun dah. Aku kan liat sikit nak bangun tido. Haha ohh well :P



See this status ? Pendapat korang ? Aku mata duitan ? So what ? Kesah -.- Haha aku gurau je pun. Kalau sepupu aku betul betul nak bagi , aku ambik je :P Ada org kata "Hng tak ketaq ka weih?" Pala hotak hng ! Ketaq laa. Tapi watlek cukup ahh kan ? Mak aku mcm tak kesah ja aku dapat brpa. Dulu harap sgt aku dpat straight A's. Aku rasa tak kot. Just wait and see. Tak lama dah. Lagi berapa jam je. Banyakkan lah
berdoa :)


K dah , tukaq topik. Topik nie buad aku getaq lebih je --" Blog aku nampak baru kan ? Blog lama lah. Aku padam old post sebab entah. Nampak semak je. So , here we are :D Lepas dah padam old post , rasa mcm eerr nak mulakan hidup baru O_O



Aku nak berubah boleh ? Aku taknak jadi lemah dah. Menangis tiap hari mcm pfft --" Tapi kan , dh 3hari kot aku tak nangis. Tu pon sbb ada org ramai. Dah 3hari aku menghilangkan diri. Sepupu aku tanya aku pi mana , aku gitau yg aku lari rumah. Bahaha xD Sampai sekarang aku tak bagitau hal sebenar. Tak perlu tahu lah kan ? Aku tak betul betul lari rumah laa. Just mcm aaa it's just the same lah :P Aku balik nie pon sbb nak ambik result ja. Pastu aku nak lari balik. Hew hew :3 Jgn tanya tau aku dapat brpa. Aku mana pandai :'>


Hampa tak rindu aku ka ? Mesti lah tak. Aku mana penting :') Aku sedar diri aku sapa. Abang angkat aku ada tanya aku tadi , "Adik taknak cari boy ka ? Kalau nak , abang bole tolong adjustkan." Err , nak tu nak. Tapi kan , entah. Takdak "mood" nk bercouple nie. Don't know why and don't ask why. Dah nak dekat setahun aku single. Fuuyoo , aku tak sangka bole tahan sampai lama nie. Congrates for me. Hihi ^_^ Aku nak lupakan dia. Aku dh kawal perasaan aku dari sukakan dia , tapi FAILED ! Aku dh terlalu sukakan dia. But dia tak suka aku. Oh , it's okay. I'll be fine. Hee , kbye :P