Welcome back to school babeyh xD



Hai assalammualaikum xD So besok dh sekolah huh ? Whatthe T_T Sat ja kan masa berlalu. Dulu time cuti sekolah , gaduh nk pi sekolah. Besok dh start skolah , gaduh nk cuti lagi. Mcm mcm -,- Biasa lah , lumrah budak sekolah. Haha kan kan ? Besok msti smua pakat bawak beg baru. Aku pakai beg lama ja. So please be jealous with me. Harhar so funny U_U


Kalau sebelum nie , lepas bangun tido online , lepas mandi online , lepas makan online , lepas online tido and bila bangun besok pagi , repeat bnda yg sama. Ohh , so bored isn'it ? Lepas nie , takbole dh laa nak online kerap kerap. Must study and study and study ! Kalau dpat pi asrama pulak. Aaaa lagi laa payah nk online. Ehh , cakap pasal asrama kan , semalam aku mmpi yg aku dpat pi asrama beb. Bila buka mata , air mata aku penuh ja mengalir tak henti henti. Ehh kenapa aku menangis ? Okay weird O_O



See that ? The reason aku nk pi sekolah hnya sbb kawan kawan ja. Not for study. Cikgu , tolong lah paham. Hihihi. Sebelum nie , aku selalu tido pukul 5 bangun kul 2. Malam nie taktau laa nk tido kul brpa. Aaa besok pagi mesti liat nk bngun tido. Err what am I going to do -_- And lagi satu bnda yg aku paling malas about school is , kena iron baju setiap hari ! I hate that :( K lah , nk pi iron baju siap siap. Kbai , muah sikit :* Hahaha see you at school babeyh xD